Testtråd September 2026
Startet af babymama · for 6 dage siden
Starter lige en ny tråd for September 😁💕 Desværre ingen held i sidste cyklus for os. Men jeg er oppe på hesten igen (bogstaveligt talt - har ÆL om et par dage så vi er i fuld gang 😂 ). Cyklusdag 12 i dag, og i følge beregneren herinde har jeg ægløsning d. 9. september. Men tester også for LH i denne måned for første gang, så det bliver lidt spændende om den passer ☺️ Er der andre som er med her i september? ❤️🙏
I fertilitetsbehandling efter tab i 2. trimester. Nu mor til to englebørn 👼🏻
Jeg er også med igen. Skal have lagt fryseæg op på tirsdag 🙏
Jeg er også med igen🙏🏼 Vi skal til cyklus nr.3, så det hele er fortsat nyt for os (Første barn). Jeg afventer lige nu de sidste dage af min mens og forhåbentligt om et par dage, kan jeg begynde at teste med LH test. Har lige bestilt en masse hjem, så jeg har lidt på lager😅 I følge min egen beregning burde jeg have ægløsning omkring D.17, så lige et stykke tid endnu☺️
Mor til to drenge en på næsten 7 år og en på 10 år. drømmer om en efternøler
Jeg er også med igen 🤞🏻for det det kunne være denne gang det lykkes for os🤞🏻jeg forventer at min æggeløsning ligge omkring d. 12-13. Jeg regner med og begynde og LH test i morgen eller tirsdag.
Jeg er også med igen. Har lige haft tredje IUI i fredags.
Jeg er også med. Vi har forsøgt siden december 2024 efter en tidlig, spontan abort i oktober 2024. Jeg er 40 år, så jeg ved godt det måske ikke lykkes, men man er jo nødt til at prøve. Jeg tog en negativ graviditetstest igår, og forventer menstruation snart (fordi min sædvanlige menstruationsbums på hagen har meldt sin ankomst igår). Men jeg håber alligevel. Menstruationen forventes indenfor de næste dage, så hvis den udebliver må jeg teste igen. Uanset hvad har jeg et svar i denne uge.
Jeg er med igen. Jeg er 10 dpo i dag. Føler mig så skør i de her dage (Testmonsteret går altid amok på det her tidspunkt!! 😭) Igår fik jeg 2 skyggestreger på apotekets tidligtest. I dag komplet negativ på en Abblo tidligtest. Nogen andre herinde som har erfaring med skyggestreger på apotekets tidligtest? 🫣
@Nr3♥️ jeg har tre levende og tre i himlen. Så jeg er ikke uvant med graviditet. Det er dog uvant for mig at det tager to år, men det er jo så vilkåret i min alder. Lykkes det så er vi glade, og lykkes det ikke er vi alligevel glade. I denne omgang var der heller ikke bid. Jeg har fået menstruationen idag. En ikke-uvant skuffelse. Men så prøver vi bare igen. Det er ok.
Jeg er kun 7DPO, så det går lidt indtil jeg kan teste, men jeg venter spændt 😮💨
Log ind for at deltage i snakken – vi vil så gerne høre fra dig.